Rudens ekskursija uz Līgatni

No rīta mēs visa klase sapulcējāmies Alojas autoostā, kur mēs sagaidījām savu autobusu, kas mūs visu dienu vizināja garo ceļu uz Līgatni un atpakaļ mājās. Mums līdzi brauca arī divi vecāki – mana un Sabīnes mamma.

Ceļā caur Limbažiem mēs devāmies uz Līgatni. Bija ļoti skaista un saulaina diena. Līgatnē piebraucām pie Amatu mājas, kur mācījāmies izgatavot papīru no otrreizējām izejvielām. Smēlām un caur sietiem susinot izveidojām jaunu papīru, ko mums pēc nedēļas atsūtīja pa pastu. Man patika mans roku plaukstas nospiedums uz papīra.

Pēc tam mūs gaidīja gide, viņa iepazīstināja ar Līgatnes seno vēsturi, papīrfabrikas strādnieku mājām, veco slimnīcu un morgas alām zem kapsētas. Tālāk mēs gājām uz klintīm un apskatījām tur esošās alas. Tur bija upe un garas, garas trepes, kur uzkāpu augšā un nofotografēju dažas bildes. Gar klintīm ejot iepazinām alās ieraktos pagrabus, kur iedzīvotāji ziemā glabājuši pārtikai kartupeļus, dārzeņus un konservus.

Tālāk nonācām pie Līgatnes kultūras nama, tur priekštelpā mita divi skaisti papagaiļi būrīšos. Kultūras namā atradās skaistas gleznas un Līgatne mini projekta veidā.

Mēs pusdienojām pie tūrisma centra, kur varējām iegādāties dažādus suvenīrus. Es nopirku auskarus un blociņu.

Atpūtāmies  jautrajā tīklu parkā, tur tīklu ejās bija dažādas atrakcijas. Tā bija visjautrākā daļa. Pēc tam mēs devāmies uz autobusu, lai brauktu uz mājām.

Man šī rudens ekskursija ļoti patika, jo varēju, ko pagatavot, nopirkt un apskatīt skaistās rudens lapas. Apskatīju arī dīķītī gulbjus un pīles. Mēs visa klase, mūsu skolotāja un vecāki priecīgi braucām mājās.